SATC

Inatt som var bestämde vi att vi skulle träffas tidigare typ vid 17.30 (börjar annars 20.45 ) och käka och kolla på Sex and the city på jobbet.Så jag handlade mat, det blev hamburgare och pommes från grillen, inte nyttigt men jävligt gott ibland. Har sett filmen för tredje gången nu men det gör inget, jag ÄLSKAR den.Tänk va skönt det är att ha sådana vänner. Ni ska veta en sak, jag har många kompisar men jag har faktiskt 4 st riktiga vänner och jag vet att dom skulle ställa upp för mig till 100% var jag än skulle befinna mig på jorden, det kallar jag vänner. Jag vet också att dom läser bloggen så , TACK TILL ER MINA ÄLSKADE VÄNNER FÖR NI FINNS I MITT LIV...Killar/tjejer dom kommer och går medans riktiga vänner dom består. Så var rädd om dina riktiga vänner för dom är ganska få. Se filmen den är underbar... //Bettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursekta är lite förvirrad. Visar inte filmen att trots deras otroliga vänskap så består även sann kärlek?Iaf för tre av dem.

2008-11-03 @ 19:05:01
Postat av: Bettan

Jo, men det är jätte viktigt med vänner . Kärlek är också viktigt men på ett helt annat sätt.

2008-11-03 @ 20:02:47
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0