Hemma

Igår var jag hemma vid 11.00 ca. Åkte förbi apoteket och tog ut smärtstillande tabletter som jag ska ta tillsammans med alvedon.
Nu är det bara att försöka vila och ta det lugnt, hur nu det ska gå? . Jag som är van att fara runt som en "skållad" råtta. Men eftermiddagen gick och mobilen pep som aldrig förr, TACK ALLA NI SOM HÖRT AV ER.

Jag gick och la mig tidigt för jag inte kunnat sova något på dagen, vaknade första gången kl 00.30, dax för smärtis , sen vaknade 03.20, dax igen för smärtis sen gick jag upp kl 05.00 kunde inte ligga ner längre.

Fick besök idag på dagen, TACK.

Idag har smärtan varit fruktansvärd och jag har haft jätte jobbigt med andningen. Brösten är rejält svullna idag. Var tvungen att byta sportbh och det mina vänner var inte det lättaste kan jag säga. Har försökt att ligga ner men det har inte gått för det känns som jag ska kvävas.*ler*.

Återkommer

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Majs

kramar om och hoppas smärtan snart går över.

2009-04-29 @ 18:10:27
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Bettan

Tack, så mycketler

2009-04-29 @ 18:14:32
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0