Hej jag har inte...

.. varit här inne igen...

Jag mår relativt bra, men jag har fortfarande viss ångest när jag vaknar men det blir bättre.. Var hos läkaren igår och fick lära mig andningsövningar plus en del tips om ångesten dyker upp.. Ska dit på måndag igen för ytterliggare lite kontroller. Känns för jävligt att han har fått mig hit där jag är, men jag kommer att komma tillbaka.. Han är inte värd en sekund i mitt liv..

Igår åt jag middag hos exet med familj och sen åkte jag hem till Hans-Åke och pratade lite, det behövde jag verkligen!!

Nu är det snart jobb och jag måste sätta mig och skriva talet till Mette oxå.. Shit så mycket att göra innför bröllopet, men jag stressar inte för det har jag inte nerver till!!

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte.... andas in genom näsan och ut genom munnen... Livet är hårt ibland gumman och det tar tid att komma över sina svåra perioder. Fråga mig jag vet och jag vet att du vet.....Tänker på dig

2009-08-13 @ 17:52:26
Postat av: Emma

Du är så gullig som tänker på mig.. Får nästan en känsla av vi känner varandra.. ;)

2009-08-13 @ 21:50:05
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0