God Morgon =)

Idag lyser solen alldeles underbart, men idag blir jobb och sen ska jag vaccinera katter. Men först ska jag ta en morgonfika med Toastmastern jag ska "jobba" med på Mettes bröllop =)

Igår var det en alldeles underbart härlig dag, vi åkte ner till badet med barnen och full packning igår.. Jag var dessutom barnvakt till barnens pappas nya bebis (1år).. Herregud vad söt han är, han skrattade massor och buset bara lysste i ögonen.. Så mellan 12-1830 var han med oss på badet innan pappa kom..

Sen grillade vi och tog ett par öl innan vi cyklade hem igen

Var hemma halv nio och då var jag totalt slut ...

Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill inte jobba mer... Vill ha semester!!



Snart kommer jag upp..

2009-07-02 @ 14:29:52
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!



På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.

Du får jättegärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

2009-07-02 @ 14:45:15
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0