Min senaste tid...

Har inte skrivit på ett tag , har haft fullt upp... Men är nu här igen...

Det som hänt dom senaste veckorna har varit väldigt känslosamma saker. Saker som är  väldigt tråkiga och andra saker som är väldigt underbara och dom underbara sakerna har gjort att jag orkar ta mig igenom det som händer i mitt liv just .

Min pappa (,styvpappa, men jag har alltid kallat honom för pappa, han har varit i mitt liv sen jag var runt fem år) har fått besked av sin läkare att hans cancer inte "ser" bra ut, det som står på tur nu är CT, en sorts röntgen. Sen får man se efter det vad man ska sätta in för behandling..Och som vanligt vänta och se vad som händer, han kan leva en dag eller tio år till.....



Jag har träffat min riktiga pappa, har inte sett honom på över 20 år, det var jätte trevligt och det kändes inte så som jag trodde det skulle vara, det var som vi hade pratat med varandra varje dag i alla år. Häromdagen var vi på Rosendals trädgård och åt lunch och drack gott vin. Vi ska nu fortsätta att träffas så ofta det går, vi bor inte så lång ifrån varandra. Jag har även "fått" två nya syskon, jag har vetat om dom hela tiden, vi får se när jag får träffa dom. Vi har sagt att vi inte ska stressa fram något utan ta det som det kommer. Huvudsaken är att jag nu äntligen efter alla år träffat min riktiga pappa..


Jag skulle kunna skriva om massor av saker som hänt sista tiden men just nu får det räcka för idag...

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll..

//Bettan
.











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0