Bli jämförd med exet...

Så fort jag säger något litet kritiskt till Hans-Åke så säger han, vet du så där säger min exfru oxå...

Han ringer mig här på kvällen , så pratar vi en stund så säger jag har du druckit öl? Nej för fan säger han, joho säger jag det har du visst.. Efter en stunds gnabbande säger han men du är ju precis som mitt ex.. Jaha va roligt att höra *s*

Nu har jag träffat hans ex och hon är ju en jättetrevlig tjej =).. Jag är ju oxå väldigt trevlig så det måste ju vara det han menar..

Men tydligen gnäller vi lika mycket och enligt honom finns det absolut ingenting att gnälla på utan det är vi som är känsliga *s*

När jag kommer in i vardagsrummet under vårat samtal upptäcker jag att min son ligger och sover på golvet, om han ramlat ner eller gått ditt själv vet jag inte men det såg inte bekvämt ut iaf..

Men nu ska jag hoppa i säng ska iväg tidigt med Bettan imorgon och sen ska jag hem och fixa =)

Sov så gott


Emma



Saknar dig otroligt även om du kanske inte tror det....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, "det är ju bara du som är känslig", var en standardfras hos oss på den tiden;-)! Men köket blev jättefint!

2009-05-10 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0