Jagad.....

Här stänger man av ljudet på telefonen så att man ska kunna äta, måla och umgås utan att telefonen ska ringa hela tiden... Jag hade sammanlagt 10 missade samtal, varav 5 var från Bettan, jag kollade telefonen då och då men jag hade så satans trevligt att jag hade inte någon lust att sitta i telefon hela kvällen...

Lovade ju att jag skulle lägga ut bilder när han gick hem, men det blev så himla sent, minns inte ens när jag kröp ner under täcket.. =)


Tänk att man kan upptäcka nya sidor hos folk hela tiden, det härliga är ju när det är underbart fina sidor *ler*

Nu ska jag fika med Bettan och sen ska jag jobba..

Emma

Kommentarer
Postat av: S a r a h

sv: Jo det är sant :) Fin blogg förresten!

2009-05-07 @ 10:40:07
URL: http://saraharas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0