Det händer..

.. att jag tar upp telefonen och ska slå numret.. Men så efter bara några sekunder kommer jag ihåg att vi pratar inte med varandra längre..

Våran relation sköts via mess & Ansiktsboken, vilket gör att jag inser att vi har ingen relation längre.. Vi skulle nog inte ens räknas som ytliga bekanta längre.. Eller skulle vi?..

Jag tror personen inte riktigt förstår varför jag backade varför jag inte kom springande till försvar.. Saken är den är att jag är så trött på folk som "gör slut" vi mess för att dom är sura.. Säger upp bekantskapen för att det inte passar just då.. Någon bröt med mig och blir sen förvånad när jag inte gör allt längre...

Här kommer svaret:

Jag är så jävla trött på att hela tiden ta hand om alla andra.. Att hela tiden få hör att jag inte är en bra vän för att jag inte håller med i allt! Tydligen ska jag finnas 24/7 ...

Men...

Jag råkar ha egna jäkla åsikter som jag står för , egna värderingar som jag vill leva efter..

Åh eftersom det inte passar!!

Så funkar inte det här..

Kommentarer
Postat av: Zandra - mamma till thindra ♥

Okej, jobbigt läge.... =/

2010-12-10 @ 16:29:03
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: Zandra - mamma till thindra ♥

Kan förstå det. Hon kanske ändrar på sig och förstår att det inte var du som gjorde det..

2010-12-10 @ 17:12:37
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0