Förresten..

.. dom kom aldrig och tätade mina fönster.. Eller jo det kom en kille efter den första killen och sa att han fått uppdraget.. När han ser hur mycket det är eftersom mina inte tätats sen 1800 kallt.. Så säger han att så mycket grejer har han inte med sig och han är irriterad att hans kollega dumpat över det på honom..

Så han säger då att, jag får skicka ett mail till honom gör om gör rätt.. För det här gör inte jag..

Nähä tyckte jag..

Igår dyker den första killen upp med en låda till kylskåpet.. Jag frågar då om mina fönster... Ja säger han, alltså det är ju inte så kallt hos dig men det blåser ju kallt in.. Ja säger jag och tittar på honom och väntar på ett bra svar..

Ja och eftersom det blåser så mycket nu och är kallt så väntar vi med att täta tills det blir varmare...

Så om någon undrar vad jag önskar mig i julklapp så är det en Flanellpyjamas, raggsockor och en mössa!!!


Jubelidioter!!!!

Kommentarer
Postat av: ina

Tack ^^



Och detsamma! :)

2010-12-17 @ 09:25:25
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0