Om jag blundar...

.. kan jag nästan känna dom smekande händerna... Nästan känna andedräkten i nacken.. Känna hur han ligger nära nära.. Trycker sig närmare.. Får mig känna hur hela jag vaknar...

Känna fingertopparna smeka bit för bit av min kropp... Känna hur rysningar av välbehag sprider sig genom hela kroppen..

Känna dom mjuka kyssarna i nacken, hur dom fjäderlätt rör vid varje del av min nacke.. Känna kyssar som smeker mina axlar..

Känner hur jag vänder mig och känner mjuka kyssar på mina läppar, känner hur dom blir mer krävande..

Det känns så verkligt att jag blundar en stund till och låter smekningarna & kyssarna vara längre..

Ibland tar verkligheten alldeles för lång tid på sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0