Jag har varit..

.. sjukskriven för min trasiga mage.. Så helgen har jag umgåtts med Lina, skrattat, gråtit och skakat på huvudet åt rykten som florerar...

Kan säga att ett rykte fick mig att se ut som en fågelholk...

Annars så har jag inhandlat ett fint promenadband =)



Åh självklart är det ROSA vad annars =)


Känner mig sjukt nöjd ...


Utöver det känns det som skit just nu.. Men tänker inte ta varför här.. En av anledningarna är att vissa tror att dom ska få veta saker om mig genom att läsa här istället för att faktiskt fråga mig..

NU ska jag och systers hund wilma gå på lunchdejt! 


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill också ha ett rosa löpband... ;)

2010-11-23 @ 20:20:43
URL: http://www.misspetra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0