På söndag kväll...

.. åker jag och Mette till Turkiet en vecka och bara ska lata oss och ha det skönt.. Bo på all inclusive hotell och njuta av att ha allt serverat =) Det är mellan 27-30 grader där nere just nu, hur underbart blir inte det =)

Vi ska på på ett fantastiskt hotell som heter Jasmine Resort, jag bodde där när jag var där i Juni tidigare i år.. Då lät vi Nazar arrangera resan, men nu har jag fixat allt själv..

Hade vi åkt med Nazar hade vi fått betala 7200 kr och nu betalar vi 4700 kr per person ungefär.. Känns inte alls fel =)



Dom här bilderna är i från Juni då vi var där och hade lite vattengympa =)



Från en av dom 2 pooler som finns =)



Visst ser det mysigt ut ...



Baren =)



Så här fint är det på rummen =)


längtar verkligen hur mycket som helst=)


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0