Så var vi...

.. äntligen här =)


Vi sitter just nu i baren och dricker en whiskey cola och en gint tonic =) Mycket gott =)


Flygresan hit gick smidigt och det var många skratt och den hel del rödvin ... När vi klev av stod det Murat våran chaufför och väntade på oss.. En mycket trevlig kille som åkt till ryssland i 6 månader och pluggat ryska, vem kommer på ngt sådant ;).. Det tog 1,5 timme så var vi framme på hotellet, väl där så var det lite strul med vårat hotell rum eftersom dom mixat upp infon lite.. Men det löste sig med att vi idag fick byta rum..

Men vem klagar då det är 27 grader varmt, härligt skönt i poolen och ölen är iskall..

Har träffat på så många som jobbade här förra gången jag var här.. Dom tittar på mig och säger men dig känner vi igen, sen tittar dom på Mette och säger men hon e ny....  =) hi hi...  Så kul att se dom alla igen...


Vi har nu ätit frukost, lunch och middag och kan säga att jag nog inte varit så här mätt sen sist jag var här =)...

Har fått kanon mycket färg, och mer ska det bli.. Imorgon kommer det bilder =)


Sov så sött alla så fortsätter vi här =)

Just nu är klockan 19:43 här och det är ca 18-19 grader =)


Puss Emma , åh Mette hälsar..

Kommentarer
Postat av: Mikela

Och här var det tre plus i morse, jag höll på att frysa ihjäl på väg till bussen..fruktansvärt orättvist kan jag ju tycka att ni är där och jag är här:) Men jag var i allafall hos Akelius idag och valde standardförhöjningar i form av en ny spis (glaskeramikhäll med varmluftsugn) och såna luckor som du har fast platinagråa och en svart bänkskiva..ska bli sååå fint:)

Katterna mår fint men FAN vad jag får klättra över det där bordet som avdelar för dem..haha jag kommer ramla och bryta nåt ben är jag helt övertygad om...

Ha det skönt nu så hörs vi!

2010-10-11 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0