Bara massa bråk...

Vi som tagit en "paus" träffades idag och det började bra, vi pratade och skrattade. Han var snäll nog att hämta mig på jobbet så vi kunde prata lite sen vill han träffa barnen oxå, självklart fick han det. Men när det var dags för min son att sova tyckte jag att det var dags att säga hej då för dagen. Jättekul för nu blev det en massa tjafs om att jag snabbt ville bli av med honom. Det handlade inte om det utan om att min son skulle sova och jag vet att han aldrig skulle somnat om han varit kvar. Så nu får jag en massa mess om hur dåligt han mår och att han är så ledsen. Det är inte det att jag inte förstår honom för det gör jag. Men kan han sluta försöka ge mig dåligt samvete är så jävla trött på det.... Kan inte rå för att jag känner så som jag gör....

/Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Tänkte skriva typiskt män, men jag låter bli.

Fasen vad trist.

Kram

2008-08-28 @ 23:07:45
URL: http://gaykvitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack gumman, men jag säger faktiskt typriskt vissa karlar och säkert kvinnor :-)



Kram

2008-08-29 @ 07:25:02
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0