Com Hem

Alltså Bettan du snackar om ditt mini problem kom igen när du har problem med Com Hem! I torsdags fick jag mitt nya modem, allt fungerat klockrent utom då telefonerna så jag ringde dom och satt i kö i 36 minuter. När dom äntligen svarar lovar han att åtgärda problemet och återkomma om ett tag! Han återkom aldrig :(, utan jag satt i kö igen i 26 minuter och fick prata med en ny stjärna som lovade att åtgärda problemet och sen återkomma, inte han heller ringde upp. Igår ringde jag 4 gånger till Com Hem,
Samtal 1 varade i 33 minuter och jag var nummer 3 och sen kopplades jag bort
Samtal 2 var 25 minuter och jag kopplades bort som nummer 8,
Samtal 3 dog min mobil efter 45 minuters väntan och jag var nummer 2 i kön,
Samtal 4 la jag på efter 30 minuter när jag var samtal 10 eftersom jag helt enkelt inte hade tid att sitta längre

Så jag drog iväg ett mail till dom igår istället och förklarade problemet som jag hade och bad dom återkomma PRONTO!!

Idag då så hade dom fortfarande inte ringt mig klockan 15  så jag drog iväg ett mail till där jag också poängterar att jag tolerar inte detta som kund längre att man ska behöva ringa från sin mobil för att komma i kontakt med dom när dom strular med sina tjänster.

När sen klockan var 16 och dom fortfarande inte återkommit så ringde jag upp och satt i 78 minuters kö innan jag kom fram, ni kan tro att jag var så helvetes jävla förbannad, att den där stackars tjejen inte hade en chans. Men hon var superproffsig och lyssnade på mig och bad om ursäkt och åtgärdade problemet på 1 minut (tror jag, återstå att se när jag kommer hem och startar om modemet) Men tydligen skulle så missade dom där 2 andra killarna att trycka på en enkel jävla knapp *suck*

Så nu kan jag stoltsera med att ha suttit i telefon kö i 273 minutrar till Com Hem i min MOBIL, dom måste vara så nöjda med mig som kund att dom tycker att jag ska få äran att sitta i deras J***A F*** KÖ.

Iaf nu är min rast slut så den där lilla matrasten gick åt till detta!!

Slå den du Bettan!! :-)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Annki

Hej, Oj 273 min!! !Tycker du ska skicka en faktura till dom! Dom betalar nog om du gör det..försök!

Hoppas du får en kul Lördag !

Jag har städat hela dagen typ bytit lakan osv..

Vad blir du glad av, vad är det som får dig känna välbefinnande typ Att gå i löv, att fylla år på en Lördag, att hålla varandra i handen eller sockervadd ?

Svara gärna inne på min sida!

Stor-Kram Spådam Annki



www.kartomantik.se

2008-08-30 @ 18:13:11
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Bettan

hoppas det var värt d.......

Love you baby

2008-08-30 @ 19:09:11
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

Värt det?? Du dom kommer få ett långt brev där jag upplyser dom om mitt dåliga humör... Åh bara så du vet love you tooooooo

2008-08-30 @ 19:20:47
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0