Ej returätt...

Mitt ex fru ringde mig här på kvällen och sa att hon tänkte skicka tillbaka mitt ex till mig för nu hade hon ruttnat! Jag förklarade för henne att jag reklamerade honom för 5 år sedan när vi skildes. Dessutom är det ingen returätt om man springer och shoppar på fyndhörnan! Hon tyckte inte att jag var speciellt tillmötesgående, taskig service. Men som jag ser det så får hon ju vända sig till hans mamma och pappa och klaga på kvaliten. Själv valde jag helt enkelt att göra en reklamation på honom med anledningen att han inte motsvarade produktbeskrivningen...  Man borde ju veta när man handlar på fyndhörnan att all inte alltid är som det ska.

*Självklart älskar honom över allt annat men ibland blir man så trött, jag hade önskat att han hade haft ett ex jag hade kunna klaga till när vi var tillsammans*

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0