Han den dära....

Jag har en sån dära kille från mitt förflutna som dyker upp lite då och då...  Han är en sån man som aldrig försvinner ut ur ens huvud, utan han finns där hela tiden nånstans längst bak. På den tiden var det kärlek så att det gjorde ont i kroppen, men det enda som man kunde få var sex. Herregud jag hade kunnat ge min högra arm för att han skulle ha besvarat min kärlek. Jag kunde inte förstå hur han inte kunde ha känslor för mig, utan att han bara var intresserad av min kropp. Kanske tyckte han om mig, men det var ju absolut inte lika stort som min kärlek var till honom. Jag tror inte att han förstod hur starkt jag kände och kanske var det lika bra.
Det värsta var att han kunde ringa när som helst på dygnet och säga kom hit eller jag kommer till dig, och jag var med varenda gång. När vi sov hos honom så smög jag iväg så tidigt som möjligt för jag var så rädd att han skulle titta på mig med avsky i blicken. När vi sov hos mig så var han kvar ganska länge och det var inget konstigt med det. Men jag kunde aldrig förmå mig att stanna tills han vaknade.. Han var verkligen en fantastisk älskare, och han visste precis hur jag ville ha det. Jag visste att det skulle vara bra varje gång... Det var så självskrivet...

Varför jag skriver det här nu är för att han har börjat ploppa upp igen... Jag har defenetivt inga känslor kvar men han attraherar mig så otroligt mycket..


/Emma


Kommentarer
Postat av: john

Hahahah du e så svag för män =) puss o kram

2008-08-28 @ 07:45:20
Postat av: Emma

Absolut är jag det älskling... Puss Puss

2008-08-28 @ 07:49:48
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0