Hem från jobbet

Igår var dagen helt ok men jag hade en fruktansvärd huvudvärk . Men stålkvinna som man är så ska
 man ju ändå gå, el hur? Det var nog inte så bra, kom till jobbet med en sprängande huvudvärk men kände mig annars ok.
 Ju längre natten gick ju värre blev det. Kändes som någon där inne ville komma ut geonom ögonen.*ler*.
När kl var 05 sa jag till mina arbetskompisar att jag tänkte gå hem vid 06, hade kunnat gått tidigare men det är inte kul att stå själv mitt i natten och vänta på bussen.( Ok, kunde tagit taxi ,men så sjuk var jag ju inte, jag är ju stålkvinna*ler*).
Gick hem kl 06.15 , somnade som en klubbad oxe och vaknade kl 13.30 av att jag inte fick någon luft, däppt i näsan.

Jaha, sitter nu här och har sjukskrivit mig dom två sista nätterna (måste också tänka på att jag kan smitta mina små på jobbet , eftersom jag inte riktigt vet vad det är).

Det värsta är inte att jag är sjuk utan det är att jag åker  nästa vecka och vill absolut inte komma till Thailand och vara dunder förkyld.
//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0