Min nya fina arbetshörna!

Idag har jag fixat ordning en liten arbetshörna i min hall, det blev så himla bra tycker jag! Valde att ta en expedit hylla och inte sätta in dom fyra hyllplanen i mitten, så istället för åtta fack blev det fyra. Sen har jag en bra plats att ha mina ben på, satte även ben på hyllan och har en barstol till. Tycker det vart snyggt och praktiskt!




kameran samarbetade inte så korten blev inte bra kan jag helt ärligt erkänna!



Som sagt blev jättenöjd :-)


Sen har jag idag inhandlat ett nytt diskställ då det andra valde att ramla ner i
diskhon hela tiden *s*







Är verkligen supernöjd idag med det jag gjort

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga gardiner :)

2008-08-31 @ 20:24:53
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0