Pojkar o hundar

När jag var ute o gick med mina hundar i skogen så kom det 3 st små grabbar gående . Den ena försvann lite längre in i skogen .
-Jag ropade och frågade om han var rädd.
 -Då sa dom andra grabbarna att han var det.
-Jag ropade på honom och sa att han kunde gå samma väg som sina kompisar och att jag bär upp hundarna.
-Kompisarna ropade på honom: spring , hon håller i dom.
-Han kom utspringande från buskarna med händerna för öronen och sa:
-Dom bits väl inte? Det gör ju alla hundar!
-Nej, sa jag det gör dom inte m gå du jag håller dom .
-Han vänder sig om och säger : håll i dom till jag är borta , för annars kommer dom jaga mig o jag blir biten igen.


Stackars pojke , undra vad han har råkat ut för när det gäller hundar?
//Bettan

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Stackare!! Han har kanske blivit biten.



Vilken fin blogg du har!!!

2008-08-28 @ 19:26:19
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bettan

Tack så mycket. Välkommen åter.

2008-08-29 @ 08:27:03
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0