skor , skärp o väskor

 Det är som en drog för mig. 101 väskor, 78 skärp o skor ja, typ ett 70-tal inkl stövlar o stövletter o skoletter. Ja, Emma och jag har många gemensamma intressen. Som tur e har vi samma st så om det inte finns hos mig så har säkert hon några som passar för kvällen.
Varför handlar man fast man inte behöver, vet inte hur många skor, väskor o skärp jag inte ens har använt. Men jag är nog lika galen i kläder, en gång skulle jag ha tag på en vanlig blå t-shirt m v-hals. Leta som en galning hela dagen  i stan, när jag kom hem och la den i hyllan( har mina kläder i färg ordning) . Va tror ni jag hitta då? Jo, en lika dan m med prislappen på. Hm , normalt?
Ska nu hem till Emma.
//Bettan


Kommentarer
Postat av: Majs

Meeen gud så maniskt :)

2008-08-18 @ 18:23:55
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0