Släkten är fan värst!

Min släkt på mammas sida är fan bara helt otrolig, jag skäms för att ens tillhöra skiten just nu. För att göra en lång historia väldigt kort. Min mamma har 3 syskon som har samma mamma, 2 av dessa har inte träffat  min mormor på¨22 år av vissa skäl som är helt obetydliga.. Nu har då kontakten återupptagits vilket jag tycker är jättebra för min gamla mormor, morfar är ju död nu så hon behöver sin familj absolut. Men bara för att 3 syskon bestämt sig för att nu ska vi vara familj måste alla vilja det. Jag kan ärligt säga har jag inte sett dom på 22 år så klarar jag mig nog 22 år till, men är det  är faktiskt varken till eller ifrån för min del. Men jag kan förstå min mamma fullt ut att hon inte vill det, hon har inte haft någon större kontakt med sina 2 syskon på 22 år och hon känner att dom har inget gemensamt. Men nu har det blivit någon jävla sandlåda att om mamma nu vägrar kontakt med syskonen så får hon heller inte kontakta mormor på hemmet.
Jag säger bara vad i helvete menas med det??? Jo om hon ringer mormor så kommer dom byta ut hennes nummer så mamma har slutat ringa. Jag vet att hon lider och mår dåligt över detta men jag blir så förbannad att 3 idioter kan bestämma detta. Jag vill bara ruska om  min mamma och säga ring för i helvete eller kom så åker vi och hämtar mormor... För jag vet att mormor mår jättedåligt av att det är så här, hon ville ju bara ha en fungerande familj....

Vi har haft mormor hos oss varje jul och dom senaste somrarna väldigt många år för att vi velat det och för att ingen inte ens min moster som hela tiden funnits inte haft tid att vara med mormor över julen!!

JAG SÄGER BARA EN SAK TILL ER I MIN SLÄKT SITTER MORMOR ENSAM PÅ HEMMET DEN HÄR JULEN DÅ FÅR NI MED MIG ATT GÖRA!!! HON HAR RÄTT ATT HA EN FULLT FUNGERANDE FAMILJ Å VET NI VAD JAG KOMMER IAF ATT RINGA MORMOR OCH BYTER NI DÅ NUMMER FÅR JAG VÄL ÅKA 25 MIL JAG SKITER I VILKET! JAG VÄGRAR TILLHÖRA SLÄKTEN SOM BYTTE PLATS MED GLAMOUR SOM DEN MEST TRAGISKA SÅPAN!!

Ni får ursäkta detta inlägg men jag var tvungen att skrika någonstans!!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det är ju det bloggen är till för, skriva av sig, både glatt , ledsamt, andra bra o idiotiska saker.Här skriver vi allt. Håller med dig i allt du skrivit, släkten är fan värst.

2008-08-30 @ 21:09:36
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är tacksam att jag har en dotter som har förstått hur jag känner det //emmas mamma

2008-09-01 @ 09:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0