Vilket piss väder!

Idag var det ju inte roligt att vakna alls känner jag, regnet bara öser ner och det är sådär riktigt grått ute :-( . Men men upp måste man ju, har precis skickat sonen till skolan, vilken tur han hade att pappa hade glömt ta med hans cykel igår så idag hämtade han honom. Hade inte varit så roligt att cykla i det där vädret *ler*, nä då hade det blivit buss för den lilla killen. Sen min dotter är ju sjuk så hon bli hemma idag, hon har snörvlat mest hela natten. Måste snart väcka henne så man vet vat man ska ringa och sjukanmäla henne, för nu går hon i en ny skola så jag har ingen aning om vart man ringer. Kanske är det man ska ta reda på första skoldagen. Ja det ingår iaf i mitt morgon projekt nu att skriva upp viktiga nummer som kan behövas.

Sen hoppas jag ju på att Bettan ska komma hit och fika med mig, fast jag måste nog städa lite först. Mitt kök ser ut som en katastrof. Lena som vi ibland snackar om här på bloggen är faktiskt min lillasyster. Hon var barnvakt igår eftersom jag jobbade kväll, hon är underbar med barnen men en katastrof på att städa, mitt kök såg illa ut innan men nu ser det 10 gånger värre ut... *suck* Men men jag ska vara glad över att hon hjälper till när det krisar.

Nä jag får väl helt enkelt se till att gå ut i köket och ta tag i eländet, idag kommer hon och ska ta barnen igen och då känner jag att det kan inte se ut så där för efter ikväll kommer jag ju aldrig orka ta tag i det!! Så nu ska jag diska!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0