Alvedon knarkare....

Känner mig som värsta knarkaren här hemma med min hostmedicin och mitt alvedon paket.. Det är det första och sista jag ser när jag vaknar och somnar... Känner mig ytterst beroende av det...

Har fått höra idag att varför jag inte blir frisk så fort som jag trodde är för att jag är så trött för övrigt och inte har sovit så bra på sista tiden. Åh det är ju visserligen sant att kroppen blir mer mottaglig för bakterier om den inte är på topp och det har verkligen inte min kropp varit. Med ett genomsnitt på 4-5 timmar sömn varje natt så behöver nog kroppen vila..

Så om du känner att du vill ringa mig imorgon bitti gör inte det är du snäll, jag ska sova tills jag vaknar av mig själv. Men skicka ett mess eller vänta till efter halv elva för så länge kan jag aldrig sova.. Kommer säkert vakna klockan 7 eller nått *suck*.. Känner mig så himla snygg just nu..

Nä nu ska jag ta mina 15 ml hostmedicin och mina 2 alvedon och sen försöka somna på en gång.. Går säkert inte och då kommer jag tillbaka...

Natti Natti

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0