Ångest

Jag ska hem till Emma, känns som jag behöver henne mer än vanligt just nu. Jag är jätte glad att jag har en sådan fin vän som dig, Emma.Det händer en hel del i bådas liv just nu. Emma är mera öppen med sina saker medan jag är den där jobbiga inneslutade typen, skit jobbigt. Därför är jag så glad att jag har henne så jag kan få ur mig mina demoner....Vi ska dricka vin och sen blir det en sväng in till stan. Undra om det är bra när man känner sig så här? Ja, det känns som det inte kan bli värre just nu iallafall.... In i duschen och på med strassen man vet aldrig var man hamnar*LER* //Bettan

Kommentarer
Postat av: Mona

Ha en riktigt rolig kvinnofieringskväll!

Postat av: Tips !

ni skulle säkert få fler läsare om ni bytte typsnitt! de är lite ansträngande att läsa kursivt med krusiduller och så... bara ett tips.



annars, fin och bra blogg! =)

2008-12-28 @ 18:46:33
Postat av: saga

söt blogg ni har!!

2008-12-29 @ 00:46:05
URL: http://sagao.devote.se
Postat av: Bettan

Svar; Tack för tipset, vi har själva tänkt den tanken. Vi ska fixa det....Kram Bettan

2008-12-29 @ 09:40:45
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0