Ångest X 10

Om ni såg mig och Bettan precis just nu så skulle ni defentivt tycka att vi skulle ändra babesontour till psykosontour,  herregud var är glansen från igår??? Ja inte fan är den i mitt ansikte iaf, där ser jag bara en glåmig, plufsig brutta med gårdagens smink... Ja kläderna är ju oxå på sen igår.. Nu undrar ni säkert hittade kvinnan inte hem , åh jag svarar nope det gjorde jag inte Bettan snodde min GPS så jag hamnade nästan i norge kan man säga.... När jag vaknade imorse var jag glad över att jag inte låg ute på balkongen, gör man inte så med fyllskallar??? Försökte smyga in på jobbet och låtsats som det regnade, men det kunde man ju föga göra.. Det var ju bara att inse att det syntes att jag hade gårdagens kläder på mig.. För när började jag åka till jobbet i långskjorta, tajt kjol och strumpbyxor?? Ja det händer ytterst sällan..



Så skämmas ska jag tydligen göra åh jag lovar det gör jag.. Mamma om du läser detta ta du en Gin & Tonic till därnere i Spanien och glöm va du läst... Jag är fortfarande din fina präktiga dotter... Ja fast inte om man jämför med syrran för då är man fan nästan eskortflicka... *asG*

Bettan sitter här nu och säger att jag ser ut och känner mig som Amy Whinehouse och då tänker jag hjälp vem fan e jag lik... Vågar inte titta mig i spegeln igen för vem vet kanske självaste fans Dracula dyker upp där...

Sen tappade jag mitt ena rosa örhänge i nästan norge zonen... Hmm undrar om det finns kvar eller om det kanske sitter fasklistrat på min egen rygg.. Vågar faktiskt inte titta efter.. Ja vad säger man??

Är det så här man ser ut naken när man e full???

Ja fast ni ska inte tro att Bettan var bättre än mig, för hon lyckades nästan ha ihjäl sina hundar när hon slängde sig i sängen i natt, dessutom tyckte hon tydligen att hon var tyst men det var hon inte heller... Dessutom ser hon värre ut än mig om man faktiskt ska jämföra med att jag jobbat idag.. Hon har bara legat här hemma och hållt ångesten och spritångorna sällskap...

Man luktar ju inte fint dan efter jag vet.. Men är det för mycket begärt att kräva en ordentlig kyss så där på morgonen?? Ja menar bara för att jag nästan kräktes av min egen andedräkt betyder ju inte det att inte han kan anstränga sig lite.. *asg*


Puss

Emma och en jävlig saggig Bettan.. (Hon sitter på en målarburk här bredvid och skrattar jag tror att hon snart ska kräkas eller kissa på sig)

Kommentarer
Postat av: Gupp

Bra jobbat tjejer!

Inte för att jag hade gillat synen, men visst fan hade det varit roligt att va där. ;)

Det blir nästa gång! *asg*

2008-12-29 @ 15:49:30
Postat av: Bettan & Emma

Du skulle känna doften den är oslagbar ;)

2008-12-29 @ 15:50:17
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0