Äntligen!! Bilder.........

Nu går det äntligen att lägga ut bilderna från jag var på Gondolen igår kväll med mina arbetskamrater.

.

Håller på att fixa håret...



Detta blev outfiten för kvällen........
Först träffades vi på Eken i Slussen och tog ett glas vin var sen gick vi till



Gondolen, det var fullt med folk. Maten den var verkligen god , fanns minst 10 olika sillar, fyra olika laxuppplägg, strömming, ja, hur mycket som helst. Den varma delen av maten var kalkon, rostbiff, rådjur, skinka, revbensbjäll, köttbullar, prinskorv mm. Efterrätten bestod av , knäck, kola, marsipan grisar, choklad och massor annat. Ost bricka med olika sorters bröd.Det fanns hur mycket mat som helst och det kostade 545 kr sen tillkom kaffe, garderoben och drickat.



Lite av efterrätten.........



Lite av det kallskurna....Tog visst ingen bild på varmrätten,hm....
Vi hade två stycken servitörer som sprang runt vårat bord hela tiden, så servicen var det inget fel på.
Vi hade trevligt, god mat och gott att dricka.....

//Bettan



Kommentarer
Postat av: IZZAH

hej vill du hjälpa mej klicka på länken = http://dianasblogg.blogg.se/2008/december/dags-att-rosta.html åh sen röstar du på min blogg, izzah.blogg.se skulle göra mej jätte glad ! ! !

2008-12-02 @ 22:54:10
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Bettan

Har röstat på dig nu:) Hoppas du vinner.....

2008-12-02 @ 23:04:04
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Gupp

Oj!



Det där låter som en dröm för mig. :)

Du kan inte beskriva alla sill sorter?

Ja, jag är skadad..

*asg*



btw: Snygg outfit! ;)

2008-12-02 @ 23:32:01
Postat av: Bettan

Oj, ja, du...vanlig sill(så klart), vitlök, senap, curry,dill,peppar,och deras inlagda strömming i tomatsås var fantastisk.( inte ett enda ben)det var nog mer än tio sorter kommer inte ihåg men jag vet dom var jätte goda för jag älskar sill. Tack så mycket....

2008-12-03 @ 09:10:59
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0