Bettan har inte alla indianer i kanoten...

Bettan ringer mig på jobbet eller så ringde jag henne, det är lite luddigt där vem som gjorde vad faktiskt.. Men iaf så började hon rya om sina jävla kort som hon nu tappat bort igen..( ni ska få höra karlskoga 2005 oj oj oj men det blir senare) Iaf så "tappade" hon dom där satans korten säkert 10 gånger igår, åh jag fick se till att leta upp dom ur samma ficka varje gång... Hon till och med anklagade bartendern på sunkhaket att han snott dom, men vi hittade dom i SAMMA ficka igen *asg*,,,

I vilket fall som helst så hittade hon dom den här gången också, på hatthyllan... Ja vad säger man.. Först trodde jag bara att det saknades 1 indian i kanoten men det visar sig ju att halva jävla stammen är borta..
Sen helt plötsligt säger hon, Oj jag har bilder på Barnenspappa i telefon , jaha säger jag.. Jo jag tror att jag tagit dom i natt.. Då blir det ju väldigt intressant att lyssna på eftersom jag tjatat på honom att vi ska få lägga ut honom som Pinuppa på bloggen.. Men tydligen så var det väldigt oskarpa bilder.. Min fråga är ju självklart , Lyfte du på täcket??? Nä man såg tydligen ingenting..

Men tänk er nu en dyngrak kvinna som nästintill fick krypa in på muggen.. Står och försöker ta naken kort på en karl som ligger under ett täcke... Dessutom hade han säkert kläder på sig..

Men du Bettan om du samlar ihop iaf en del av stammen, så tänder du lampan nästa gång. lånar min kamera som du kan sätta på självutlösning (kameran alltså allt annat får du göra sen).. Sen drar du av täcket snabbt, har han kläder hämtar du saxen..  För jag tror att han skulle vara så söt som Pinuppa januari 2009... Fast jag tror i och för sig att alla indianer måste fly sen... Eller va tror du`???

Emma....

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vilken snygg design du har!



hur tror du att min kommande kommer att bli? det finns en bild på min blogg :)

2008-12-29 @ 16:19:25
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: Sandra Gee

Tack detsamma :)

2008-12-29 @ 16:23:33
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0