Blir ingen polisanmälan...

Nu har jag varit i skolan och pratat med min dotter och denna kille det gällde. Han har inte lagt ut någon video på henne utan han var arg på henne och ville jävlas helt enkelt. Tydligen hade dom tillsammans lagt ut en film på youtube på honom och så hade han velat att hon skulle ta bort den vilket hon inte kunde då hon har ett STORT dataförbud just nu. Så han blev arg och ville helt enkelt hämnas, men hon fick tillstånd av läraren att ta bort den på skoltid. Sen hade dessutom alla grabbar börjat jäklas med henne efter detta och därför gick både jag och exets fru till skolan och pratade med dom båda och läraren.

Försökte förklara för killen att vi blev jätteoroliga och upprörda när vi trodde att dotterna låg ute på youtube med adress och telefonnummer. Berättade oxå att det finns många människor som inte vet var gränserna går. Jag tror att han förstod vad jag menade och jag tror även min dotter förstod. Men eftersom min dotter faktiskt inte är världens ängel jämnt (därför hon har dataförbud) heller så föreslog jag för läraren att vi borde ha ett föräldrarmöte om detta just för att alla ska veta att det förekommer en massa skit på datan. Jag har numera min dotters lösenord till Playahed så att hon inte kan göra saker jag inte har kontroll över, jag försöker iaf ha kontroll.

Pratade sen med killens mamma igen och berättade vad jag nu hört, vi tyckte båda att ett möte skulle vara bra och vi skulle höras efter jul i januari och komma fram till något. Hon hade oxå full koll på sin sons Playahed för att hon visste att det förekommit en massa bråk.
Skönt att prata med en mamma som verkligen var intresserad av att lösa problemen man har ju nämnligen pratat med sådana som vägrat att lyssna.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen igen och försöka bli frisk!

Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

va skönt att det löste sig med allting . Sjukt att barn egentligen kan göra såna där saker .

2008-12-17 @ 21:56:07
URL: http://mittvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0