Det finns en norrman..

Mer säger jag inte...  ;)

Emma

Kommentarer
Postat av: Olga

En norrman!...... I går mötte min son ett helt lag med norrmän i en fotbollsturnering. Och det var inte vilka norrmän som helst heller..... Ett mycket duktigt lag bestående enbart av svarta killar och gissa om det lät kul i korridoren efteråt när en massa svarta killar diskuterade matchen på norska ASG

2008-12-07 @ 23:20:04
Postat av: Emma

Ha ha ha ha helt underbart... Olga glöm inte bort att ringa mig imorrn.. Annars ringer jag dig när jag vaknar på tisdag kl 7 ;)

2008-12-07 @ 23:23:18
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: ulla

Ja du Emma det finns svenskar danskar också men då får du säga var är du min lille gutt

2008-12-08 @ 14:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0