Dumpad på nyår....

Jaha så sitter jag här 27 minuter över på det nya året och skrattar med Olga och Bettan.. Jag blev fan dumpad på det nya året... Han kom inte han ringde inte.. Jag hoppas för hans skull att 2009 innebär större stake än den var 2008 för det här är fan pinsamt....

Att han inte vågade ringa mig och säga jag vill inte träffa dig mer, det är fan under all kritik... Vilket fall som helst, han är raderad på alla sätt och vis..

Jag fick massa mess men jag fick ett jättegulligt från duracellkaninen, åh jag säger bara kom bara raring.. Han är för söt


Gött nytt 2009 önskar

Emma . Bettan och Olga...

Vi pratar gamla minnen över en flaska skumpa...

åh ja Bettan var spiknykter till 00.01 *ler*


Puss Emma

Kommentarer
Postat av: Mona

Spelar nog ingen roll hur stor stake han skaffar sig för det är uppenbart att han saknar ryggrad! (Och hyfs, och sunt förnuft och en hel massa annat..) =)



Ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0