Fortsättning på dagen..........



När min dotter hoppade in i duschen passade jag på att cykla ett tag, brukar alternera det med min löpning.
Sen var det fram med dammsugaren och skura golven.



Jag och min dotter på väg in till stan ska kolla in julmarknaden i Gamla Stan och NK fönstret.



Det var det tråkigaste NK fönster jag någonsin varit med om( vi går hit varje år). Vart är TOMTARNA och NISSARNA?



Krokodiler???????



Köpte brända mandlar, jätte gott...



Vi gick till Gamla Stan , snacka om folk. Jag tror varenda skola i hela Stockholm var där och lite till..Inte såg vi någon TOMTE här heller...
Vi gick till CHOKLADKOPPPEN och fikade. Ljuvligt gott..

Nu är vi hemma igen, ska ner i källaren och hämta granen. Den är barrfri, år från år....*ler*.......

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser ut som ni hade en mysig dag!

2008-12-16 @ 18:51:09
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Bettan

Det har varit helt underbart, tyvärr åker hon hem idag....

2008-12-16 @ 19:08:55
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0