Fredag eftermiddag...

Ja så var det fredag igen och man är ju självklart på jobbet.. Jag jobbar som vanligt kväll känns det som *suck*

Sitter och planerar för nästa vecka som är totalt fullbokad känns det som..

Måndag - Jobbar kväll
Tisdag - Börjar mitt pass 16
Onsdag - kliver av mitt pass 2130 (nästan 1,5 dygn)
Torsdag - ut med en arbetskompis
Fredag - Jobbar dag
Lördag - Ingen aning någon som har ett förslag??
Söndag - Barnvakt till min systerson

Så jag har att göra iaf...

Imorgon gifter sig min bror kl 15 i stadshuset, så nu är vi bara 3 kvar som ska knata till altaret av alla mina syskon.. Känns som att jag som är äldst aldrig kommer att bli gift.. Någon som vill hjälpa mig att ändra på det *s*

Nä nu har jag att göra!!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0