Galen men underbar

Jag måste bara få säga; jag har världens underbaraste galna arbetskompis. Hon kan få vem som helst på bra humör. Vi jobbar ihop på nätterna men nu under vinterhalvåret har hon en delad tjänst på barnakuten. Men vi träffas på nätterna så ofta det går. Hon är helt fantastisk, hon hade skrivit till mig inatt och bara av att jag läste det så känns det mycket bättre i hela kroppen. Jag har berättat om hennes galna saker här på bloggen förrut. ( Bläddra bak och läs om Galen men underbar jag lovar ni får er att ordentligt skratt.......

Hoppas du får en bra natt, vi ses på fredagkväll..
Kram till en Galen men underbar arbetskompis.

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0