God morgon

Ja eller god dag, det beror på när man går upp eller har jag sovit något alls inatt? Det har inte blivit mycket sömn på sista tiden. Så nu måste jag ta tag i livet och sluta tänka på allt möjligt. Jag vet iallafall vad jag ska ta och radera i mitt liv och om jag börjar med det så kommer det gå bättre. Vad försöker jag intala mig själv om? Jag vet att jag aldrig kan glömma men jag måste se till att det blir något som får ligga i bakhuvudet och bara komma fram ibland..Ja, lättare sagt än gjort men jag ska försöka. Ångesten blir inte bättre av att jag går och ältar samma sak varje dag, varje minut och varje sek. Eller vad tror ni? Nu är det en ny dag , nya ideer och mindre tankeverksamhet......

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Mona

Bettan, läs "En ny jord - ditt inre syfte" av Eckhart Tolle. Den låter lite "halleluja" men den får en att förändras, att släppa, att gå vidare och att bara vara... och vara den man älskar! Så alla sömnlösa nätter, bläddra några sidor i den istället!



Bara ett tips... =)

Postat av: Mona Jansén

Bettan, men skillnaden är att den här "halleluja-psyk-boken" ger konkreta tips och övningar... vad har du att förlora? skrattar

Kram

2008-12-30 @ 16:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0