Jag är sjuk jag vet... :)

Herregud släpp in mig på psyket och släng bort nyckeln... Har gått och suktat på ett par skor på Bell Shoes för 500 kr men insett att det är ingen mening med flera skor.. Hmm ja det var tills jag gick förbi Wedins och såg deras rea.. Hittade ett par supersnygga skor.. Ja vad blir det nu 103 par skor?? Håller inte ens räkningen längre.. Men istället för 700 kr kostade dom 99 kr... Som hittat då kan man ju inte säga nej



Så snygga :)

Sen hittade jag äntligen en ny pyjamas som jag har tjatat om att jag behöver en ny och jag orkar fan inte vänta på tomten *asg*



Ser den inte mysig ut?? Åh rosa är den oxå.. Ja jag vet inte speciellt sexig men ändå :)

Sen så köpte jag för ett tag sedan en bolero, men som inte var snygg på idag tog jag mig ner till centrum och bytte den mot den här fina tröjan istället :)



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0