Kaos!!

Så har det varit hemma hos mig ikväll iaf :) Jag och lilla sonen har idag möblerat runt här hemma.. Han har fått låna dotterns dator nu när hans inte funkar och hon har ju dataförbud året ut så vi ställde in den i hans rum. Sen har han fått ta hennes vita databord då hon har velat ha ett annat. Så hon har fått det som jag köpte till hallen eftersom hon ville ha just ett sådan, så har jag tagit mitt gamla skrivbord till hallen det blev faktiskt riktigt bra. Bilder kommer imorgon då det är bättre ljus för mobilen. Har lånat ut min kamera till grannen så att hon kan fotografera sina barn.

Sen har sonen fått sin nya säng så nu sover han äntligen i sitt rum vilket gör att jag får min säng för mig själv *jippi*

Har nu suttit i telefonen i över en timme har haft 2 samtal som båda har varit hur bra som helst :)

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0