Laxen smakade fisk....

Så sitter vi här igen tillsammans, jag på datastolen och Bettan på färgburken.. Idag ser hon ju inte lika förjävlig ut men det kan ju bero på att hon precis har duschat.. Ska berätta en hemlis, hon duschade inte igår... Men det gjorde jag 3 gånger, vet inte om jag försökte skrubba bort synden eller vad jag höll på med. var iaf tillslut som ett jävla russin...

Ja så har vi nu då ätit jag fick korv och hon lax, ni ska inte tro att hon var nöjd som fick det lyxiga alternativet (jämfört med falukorven) Hon satte och rya om att det inte var lax utan att den var rullad med nått annat, ja alltså att det smakade FISK... Åh verkligen Bettan är du säker smakade laxen FISK??? Herregud hur kan det komma sig?? Som sagt dom där indianerna lyser med sin frånvaro, så om du ser några trötta, blonda indianer därute som liftar kan ni väl skicka dom till Bettan..




Det här är en LAX



Det här är fisk....

Så glöm nu aldrig skillnaden på vad en fisk är och en Lax :)

Vad händer nu kan man då undra, ja det undra vi med... Vi undrar vad man kan hitta på en tisdagkväll.. Ja inte samma sak som en söndag iaf, känner fortfarande att jag är nykterist..

Men jo jag undrar en sak har systemet öppet imorgon???

Emma & Bettan (Som idag inte är kissnödig och spyfärdig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla bolag har öppet i morgon till 15.00

2008-12-30 @ 17:28:54
Postat av: Bettan & Emma

Tack så mycket, det ska jag lägga på minnet :)

2008-12-30 @ 17:31:17
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0