Måndagen 24 november...

Ja den 24 november var jag med Bettan hos John och käkade middag och drack vin hur trevligt som helst och sen drog jag vidare till en annan kompis ;)



Bettan visar hur det ska se ut på vägen till John.. Så här hipp va hon :)



John visar hur det absolut ska se ut när man är lite äldre *asg*



På vägen hem.. Så mysigt så *s*



Bettan visar sin mössa... (ja du la upp mig ) *asg*

Sen åkte ju jag vidare för att kolla på lite livemusik *asg*



Ni kan ju bara gissa hur bra det blev *ler*



Det här fick man välja på , jag valde att titta på *s*

Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja,du kul var det........Puss

2008-12-02 @ 09:59:44
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0