Nära döden upplevelse....

Hade en mindre nära döden upplevelse i solariet alldeles nyss.. Har ju jordens äckligaste hosta som håller sakta men säkert ta död på mig, tänkte att ett varmt solarium skulle pigga upp mig.. Bad Bad ... Tog en halstablett och la mig för att ligga i lite värme i 20 minuter, inte bra.. Halstabletten var ju slemlösande och så ligger jag på rygg i en halv kista (ja ni fattar) så känner jag att jag måste hosta, inga problem joho det var det visst, för jag känner hur slemmet är på väg upp. Får panik och slår nästan huvudet i solarie överdelen, trycker upp den och rusar till papperskorgen.. Ja ni kan ju bara fantisera om vad som kom upp. Dessutom när jag tittar upp rakt i i spegeln och ser detta Nakna (vita) ras... Ja inte kände jag mig snygg iaf.. Så fortsatte dessa 20 minuter, så det var ju en avslappnande upplevelse NOT!!


MIn granne har varit inne och klippt mig oxå :) Tog bort allt trasigt hår så nu har jag defenetivt inte lika långt hår men det är numera väldigt fint och hon fönade det jättesnyggt oxå :)

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0