Onani och porrfilm!

Sitter här och pratar med Orvar på msn och vi diskuterar varför vissa tjejer inte kan erkänna vare sig att dom onanerar eller ser på porrfilm.. ( Kan berätta att Orvar är singel och söker den stora kärleken) :) Är det så att detta tjejer faktiskt inte gör det eller är det så att dom skäms??

Vare sig jag eller Orvar skäms vare sig för det ena eller andra, du då Bettan skäms du?? Eller det vet jag ju att hon inte gör med tanke på att den kvinnan har gått innför att inte dö nyfiken¨:).

Men jag vet inte varför jag skulle skämmas för att jag onanerar, med tanke på att jag är singel så måste jag ju få tillfredställse någonstans.. Men även om jag träffar någon kommer jag nog fan inte sluta mitt privilegium att få tillfredsställa min egen kropp. Samma sak om jag nu skulle vilja se på porrfilm dygnet runt,  nu gör jag ju inte det.. Men jag anser inte att det är fel att se på det och jag kan erkänna att det har jag faktiskt gjort både en och två gånger...

Vad anser du??


Emma

Kommentarer
Postat av: vision

varför ska tjejer skämmas över att dom onanerar? det är väl inte knasigare än att killar gör det

2008-12-19 @ 21:59:52
URL: http://www.nihilisten.se
Postat av: Emma

Precis min mening :)

2008-12-19 @ 22:04:09
URL: http://babesontour,blogg,se
Postat av: normannen

mm ska vara lika när det kommer till detta pungt ,,

tillfredsställa mera e min åsikt

2008-12-20 @ 17:54:14
Postat av: Emma

Självklart ska det vara lika, vi har väl lika mycket sexualdrift kvinna som man :)

2008-12-20 @ 23:36:06
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0