Räddar smset dig??

Läser på Aftonbladet om den nya sms-tjänsten som ska få dig att känna dig lite tryggare när du går hem på kvällen. Tanken är som dom skriver att det köper tid om det händer ngt. Jag kan absolut känna att va bra då kan man iaf inte bara försvinna men jag vet inte om jag skulle känna mig tryggare. För attakerar någon mig så vill ju ja ha hjälp omgående, jag vill ju slippa känslan av att titta mig över axeln när jag går hem.

Även när jag går hem från jobbet sent på kvällen kan jag känna mig iaktagen eller känna rädsla när det är mörkt. Så jag tror att den nya tjänsten är bra, men jag vet inte om jag tycker att den egentligen skyddar en kvinna från att bli överfallen.


Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tror inte att jag skulle känna mig tryggare...

2008-12-18 @ 09:21:40
URL: http://inspireofpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0