Singeln Orvar...

Får nu medelande av Orvar på msn att jag förvränger saker om honom men det stämmer faktiskt inte.. Jag la ut det från mitt perspektiv.. Blir det från hans perspektiv skulle det ju stått ngt sådan här..

Läcker snart 33 årig ensamstående pappa till världens gulligaste dotter. Jag är underbar på att laga mat och är sen solskensstråle hela dagarna. Jag arbetar hårt hela dagarna och kvällarna så vill jag mer än gärna vara dig till lags...

Typ ngt sådant skulle han beskriva sig som... Ehhh åh så ser inte mitt perspektiv ut *asg*

Ha ha ha

Emma

Kommentarer
Postat av: ORVAR !!!

Som sagt Emma, du ÄÄÄÄRRRR sjuk... haha

2008-12-08 @ 19:57:48
Postat av: Emma

Det är jag inte alls det... ;) Det är ju du som gnäller att du inte omnämns på den här bloggen... var är min middag ;) ha ha ha

2008-12-08 @ 20:02:43
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0