Var fan är John Blund den lilla babianen....

Är så trött att jag känner mig illamående... Så fort jag lägger huvudet på kudden så vaknar jag till.. Sitter och halvsover och sen så tror jag att det är dags men icke sa nicke.. Är så trött på det här plus att ni måste ju vara urless på att läsa om en halvsovande sengångare som har sömnproblem



Så här känner jag mig just nu.. Trött, uppblåst och ringar under ögonen.. Shit vågar inte se mig själv i spegeln det kan jag ju säga på en gång... Så vem vill sova med mig frivilligt nu när ni fått en bild av hur jag känner mig *Asg*

Okej nu försöker jag igen...

För i helvete JOHN BLUND kommer du inte nu så kastrerar jag dig... Hmm eller är han redan det??? Äh va fan jag kom bara ....

Emma *gäspar*


Kommentarer
Postat av: Bettan

Du kunde komma och jobba natt med mig, har bara ett kuvösbarn..Puss puss

ps. Hoppas du sover gott nu....Slummra in i bädden så fin som blomman på äng i en gungande säng och guds änglar de små breda vingarna ut och kring Emma dom står till natten är slut..PUSSSSSSSS

2008-12-09 @ 06:32:47
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0