Vinkväll...

Jag vill ha en vinkväll med Bettan, jo jag vill träffa er alla andra underbara vänner oxå men jag behöver dig Bettan just nu... Vi har mycket att diskutera och gå igenom så vad sägs om en vinkväll snart med xtra mycket vin ;)



Det var väl inte så länge sen som vi skulle träffas och bara ta ett glas vin och snacka lite inför ladies night, ja just det i slutet på september var det. När jag vaknade på morgonen för att kontrollera om vi behövde köpa ngt till  kvällen så upptäcker jag att våran nyöppnade vindunk med 3 liter vin nästintill är tom... Ja det förklarade ju den fruktansvärda huvudvärken som bankade i mitt huvud...

Men nu tänkte jag mig mer 2-3 glas vin och lite bra musik, kanske till och med att vi kan titta på Mamma Mia och köra Sing along versionen, fan vore inte det nått?? Bettan det är lugnt jag sätter i öronproppar så kan du skråla bäst fasiken du vill *ler*

Tänk på det Bettan ifall det skulle vara ngt *ler*

Emma

Glöm inte att rösta i Bitch 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0