Att nätdejta....

Ja som ni kanske läste så fick jag min förklaring igår till varför han hade avslutat kontakten så snabbt och jag kan säga att han sa det inte frivilligt... Det hör nämnligen till historien att vi för 2 månader sen fick kontakt via en dejtingssida och under flertalet veckor hade daglig kontakt i telefonen. Vi pratade minst 2 timmar om dagen med varandra, ibland pratade vi ändå upp till 7 timmar om den. Vi hade långa ganska allvarliga samtal samtidigt som dom innehöll en massa skoj. Gud vad jag kunde skratta... Till saken hör oxå att han egentligen inte är min typ av kille utseendemässigt, har aldrig varit speciellt förtjust i män som är skalliga, speciellt inte om det är ofrivilligt. Men någonting fångade mitt intresse.. Sen kan jag säga att jag har aldrig varit förtjust i män med "gubbmage" men även här bortsåg jag från det då det var hans personlighet jag totalt föll för, eller rättare sagt den personlighet han påstod sig ha...

Jag har berättat mycket för honom om mig, ja nästintill allt även saker som varit extremt jobbiga att berätta, han sa hela tiden alla har vi problem och jag lägger ingen värdering på det. Till slut kände jag mig mogen att träffa honom och vi träffades över en middag, fika och bio vilket var jättemysigt. Han körde mig hem och följde md mig upp på en fika, vi satt säkert i 4 timmar och bara pratade innan han skulle åka hem. När han kom hem skickade han ett jättegulligt mess och det slutade med att vi messade till kvart över tre på morgonen. Dagen efter ringde han och undrade om vi skulle äta tillsammans eftersom jag sa att jag inte orkade laga någon mat. Han köpte med sig mat och kom hem till mig och vi åt tillsammans och såg på tv. Sen frågade han om han fick sova över och det fick han, jag sov som en prinsessa i hans stora famn hela natten.. På morgonen så skildes vi åt innan jobbet och skulle höras senare, han ringde senare på kvällen och frågade om han fick komma över med en film. Egentligen hade jag bestämt för mig själv att vi inte skulle ses eftersom jag behövde sova men kunde inte säga nej ville ju träffas igen.. Som sagt vi såg på film och sen så la vi oss och jag somnade återigen i hans stora famn. Vi vaknade på morgonen och låg och pratade och allt kändes toppen. Vi visste att vi inte skulle träffas senare på kvällen eftersom hans dotter skulle komma då.
Han ringde sen på kvällen men jag hade problem att prata och vi bestämde att höras senare, jag skickade ett mess senare och frågade om vi skulle äta middag på lördag när jag kom hem från kryssen, åh det svarade han Ja på med en puss.... Dagen efter får jag ett gulligt mess när jag är på jobbet och sen så tänkte jag han ringer väl när han kommer hem, åh det gjorde han. För att tala om att vi inte passade ihop och att vi inte skulle ses mer, ingen förklaring ingenting...

Jag raderade hans nummer men mailade ändå honom och frågade varför han kommit fram till detta men inget svar där inte... 

Så var jag inne på den dejtingsidan för att se om han hade börjat hänga där igen och det hade han ju självklart... Men jag gick in från en sida som jag skapade när jag hade mitt ex efter mig.. Döm om min förvåning när jag kommer hem från jobbet igår och han har skrivit till just den sidan och söker kontakt.. Ja då flög djävulen i mig helt enkelt..
Så jag frågade som henne varför det inte funkat med dom andra tjejerna han dejtat.. Så fort han svarade på det så skickade jag ett svar till honom hade ingen lust att lura honom i all evighet utan bara tills jag fick det svar jag sökte.. Åh dessutom var det ju han som skrev till mig inte tvärtom..

"Jag vill bara tacka så mycket för svaret! Glöm inte att du var den som kontaktade mig på den här sidan.... ( det här är nämnligen sidan jag berättade om som jag gjorde för att se vad exet höll på med mot mig, det glömde du tydligen)

Jag har undrat i 4 dagar va fan problmet var och du har inte svarat.. Åh nu har jag det för att jag antar att det var det privata bekymret eller är jag kanske den med psykiska problem.. Ja spela roll svaret har jag iaf fått.. Att det ska vara så svårt att säga en sak, ja det är ju väldigt tragiskt att du inte klarade av att göra det.. Men som sagt du var väl inte tillräckligt mycket man!! Du visste om mina privata bekymmer innan vi träffades, kunde kanske varit en bra ide att struntat i att träffa mig helt enkelt.. Du utger dig att vara någon du inte är, eller så tror du dig vara en speciell man men det är du inte med facit i hand.

Vi hade kunnat vara vänner men du valde en sådan simpel väg att det är skrattretande.. Hur känns det att bli blåst vid näsan?? För min del har det inneburit en massa tårar som jag hade kunnat slippa.."

Vet ni hur skönt det var att veta att han hade läst hur jag kände eftersom han totalt ignorerat mig sen den här händelsen...



Men är det inte konstigt att man inte kan vara ärlig mot någon man pratat och träffat i 2 månader?? Istället berättar man sanningen för någon som man inte ens känner och aldrig ens hört rösten på. Sådan sårar ngt så oerhört.

Men jag måste säga att jag är glad att det kom nu och inte om några månader för då hade jag blivit totalt rasande. Som sagt blev totalt lurade av hans snack om vilken djup, ärlig och underbar person han var. I verkligheten så var han någon helt annan..

Men helt ärligt så hoppas jag att han finner den stora kärleken utan några som helst problem i bagaget för även idioter behöver ju kärlek, sen om dom förtjänar den är en helt annan sak...

Sitter och funderar på om man borde lägga ut en bild på honom så att alla tjejer kan akta sig, hmm måste fundera på den ;).. Tills vidare lägger jag ut en nicke look alike så ni vet på ett ungefär



Ja nu tar nog den här historien slut om han nu inte skulle få för sig att ringa.. Men det är det väl ändå ingen som tror för större fegis får man ju leta efter :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud vilka megapuckon det finns där ute...

Inte undra på att jag har det så bra här hemma UTAN karlar och efter den här historien vet jag inte ens om jag vågar mig ut...:))

2008-11-17 @ 18:21:47
Postat av: Emma

Nej man blir ju lite skrajsen men jag tror och hoppas att det finns en och annan trevlig karl som vågar vara ärlig :)

2008-11-17 @ 18:27:43
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ja herregud Emma det var ju jäkligt likt med bilden ler Såg du inte det förräns efter eller?? Ja karlar är ju riktiga idioter tur att jag hittat min drömprins :)...

Bara glömma och gå vidare men det vet jag ju att du redan gjort.. Kram

2008-11-18 @ 16:00:59
Postat av: Emma

Absolutly baby... Självklart har du hittat din drömprins :)... Jag kommer självklart hitta min när jag minst anar det ha ha ha ha ha



Kram

2008-11-18 @ 17:02:16
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Jeepinger

Javisst kommer du att finna mannen din, och det när du minst av allt anar det. Kram

2008-11-25 @ 22:10:04
URL: http://http://marianova.com/users/jeepinger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0