Bebis slogs ihjäl ....

Sitter och läser på Aftonbladet om en 17 månaders baby som blev ihjäl slagen av sina föräldrar trots att sociala hade varit på över 60 hembesök. Mamman lyckades dupera socialen med att kleta choklad på barnet och prata om annat. Nu hände ju inte detta i Sverige men det hade lika gärna kunnat vara här. Att dom hade slitit av honom hans naglar, hans ena öra, brutit hans rygg med mera ger mig kalla kårar ut med ryggraden. Hur fan funkar man om man nu kan göra detta mot ett oskyldigt barn. Jag blir så jävla förbannad så nu kommer jag gå runt och tänka på det här hela jävla dan!!

Det borde fan vara licens på att få skaffa barn!!

Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag fattar inte, hur i helvete kan man göra något sådant????? Tårar....

2008-11-16 @ 18:21:50
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0