Bilder från Katrineholm.



Den här kyrkan skulle jag inte ha något emot och gifta mig i. Finns det någon villig?



I det här huset bor min syster med familj.........



Vägen mot centrum, Centrum, hm , byhåla. *ler*



Konstigt ,att i en sådan liten håla finns det massor av hotell....



Njut av utsikte..........



Tyvärr bara massa skog, fick nästan klåda. *ler*



Mer skog och inga hus????



Säger ju det, helt ensamna inga människor så långt ögat når.......



Älskar sol ned och uppgången......

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

jaaaa de e dax nu efter hm e de 25 år nu ni har vart tillsammans? Vadå byhåla :P.de e kanon fint här o händer mycke:S du kommer väl ihåg i julas när polisen sprang me dragna pistoler utan för oss:P..



puss o kram

2008-11-16 @ 19:42:51
Postat av: Bettan

Ja,nu kommer jag ihåg det,det var ingen rolig syn.. det är värre liv hos er än i Stockholmler. Ja, men vill ju inte, hm...'Ler*

2008-11-16 @ 20:21:55
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0