Finns den rätta??

Dom senaste dagarn har fått mig att fundera på om den rätta finns.... Kan man hitta den där personen som man kan bara få vara ytterst lycklig med?? Jag hoppas ju det, hur mycket som helst...  Men med tanke på att man hela tiden träffar fler börjar jag tvivla..

Funderar på alla dom samtal som han och jag hade, dom långa nattliga samtalen som aldrig verkade vilja ta slut.. Där vi avhandlade hur mycket som helst. Han fick mig att skratta, han tröstade mig när jag var ledsen. Samtalen från honom betydde massor, men nu när han visar en annan sida får det mig att undra hur mycket av dom där samtalen som var äkta. Kan det vara så att allt han sa var lögn, byggde han upp ett luftslott som han sen inte klarade av att hålla uppblåst?? Menade han verkligen det han sa om sina drömmar, var det han berättade om sig själv sant. Det är så trist när man ska behöva börja tvivla på vad en annan människa sagt.

Jag talade om för honom hur rädd jag var för att bli sårad, han visste om att jag hade haft knepiga relationer bakom mig. Han berättade för mig hur  mycket jag kunde lita på honom, i början var jag ytterst avvaktande. Efter ett tag kändes det som att han kan jag lita på.

Är så glad att vi aldrig hade sex, helt ärligt.. Även fast han sov hos mig så hände inget sådant. Sista natten han sov hos mig vaknade jag och kröp in i hans famn och kände verkligen en längtan att få röra vid honom men jag var lite osäker på att ta intiativet så jag somnade om istället med huvudet på hans bröst.. Tack gode gud för det!

Så jag hoppas att han finns där ute han med stort H....

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0