Forts Tvättstugan del 2

Har kommit upp från tvättis nu igen och ska bädda rent i min säng, gud vad det ska bli skönt att få glida ner i nybäddat när man har duschat sen.. Åh så himla härligt!!  Tyvärr finns det ju inte någon speciell att dela den där sängen med...

Duracellkaninen är ju som sagt puts väck och är inte välkommen tillbaka, kanske man skulle leta efter en sköldpadda eller snigel den här gången *ler*.. Ja vi får se om det kommer hända nått spännande snart!!

Känner att nu efter en vecka av faktisk vila, inget spring hos polare hur mycket som helst, inget glas vin här och där utan enbart lugnet med barnen har gjort susen med mig! Så nästa vecka ska nog gå i samma anda, för jag känner att jag mår som en prinsessa när jag får sova på natten och när det är lugnt!!


Nä nu ska jag fortsätta återkommer efter nästa omgång tvätt!! :)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0